Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Mar 2025 12:12:49 +0200

Tere!

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2511301/13741 
aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Arumetsa küla, Orajõe metskond 
12 // Jaagupi küla, 19331 Rannametsa-Ikla tee // Kikka // Luigelaiu // 
Mereranna // Rannaääre // Vaheri (Passiivse elektroonilise side 
juurdepääsuvõrgu rajamine, Jaagupi küla, Häädemeeste vald, Pärnu maakond) ja 
soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: Palume üle vaadata, kas ehitusteatise 
menetluses esitatud Transpordiameti kooskõlastuse tingimused 16.05.2024 
kirjaga nr 7.1-2/24/7995-2 on nõetekohaselt täidetud.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27304407>  (menetlus nr: 
480444), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 31.03.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (HELENE KLEIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister